Obsługa Klienta

Zapraszamy do biura obsługi klienta w celu:

·         zawarcia/zaktualizowania umowy

·         rozwiązania i przepisania umowy na nowego właściciela nieruchomości

·         zgłoszenia chęci otrzymywania faktur drogą elektroniczną

·         podania stanu wodomierza i otrzymania faktury

·         zgłoszenia do rozliczeń wodomierz ogrodowy

·         sprawdzenia aktualnego stanu płatności

·         zgłoszenia reklamacji co do wysokości otrzymanej faktury 

·         wyjaśnianie sposobu rozliczeń oraz zasad płatności za wodę i ścieki,

·         zmiany swoich danych teleadresowych

·         opłaty za usługi świadczone przez ZWIK można wnosić:

          - przelewem, 

          - gotówką w kasie.

×

Niezbędne pliki cookie

Te pliki cookie są niezbędne do działania strony i nie można ich wyłączyć. Służą na przykład do utrzymania zawartości koszyka użytkownika. Możesz ustawić przeglądarkę tak, aby blokowała te pliki cookie, ale wtedy strona nie będzie działała poprawnie. Te pliki cookie pozwalają na identyfikację np. osób zalogowanych.

Zawsze
aktywne

Analityczne pliki cookie

Te pliki cookie pozwalają liczyć wizyty i źródła ruchu. Dzięki tym plikom wiadomo, które strony są bardziej popularne i w jaki sposób poruszają się odwiedzający stronę. Wszystkie informacje gromadzone przez te pliki cookie są anonimowe.